Günaydın. Sıcak, yapış yapış bir gecenin sonunda...

 


Günaydın.

Sıcak, yapış yapış bir gecenin sonunda yatakta dönüp durmanın faydasızlığıyla güne erkenden başlamış oldum.

Yatakta kendi kendimle kavga ederken (sağdan sola devrilmelerim) geçen gün yaşadığım –bana göre- tatlı tesadüf aklıma geldi.

Pazartesi günü çarşıya çıkmıştım, bir takım zorunlu işleri halletmek için. Sıcak, kalabalık, işimi halletme çabası derken bezgin bir ruh haliyle yürüyordum. Sıcağın en deli saatinde, kalabalığın içinde kendime yol bulmaya çalışırken bir mağazadan dışarıya taşan müzikle bir anda yüzüm güldü, modum hooop tavan yaptı.

 

“Ne güzel başlamıştık biz seninle

Paylaşmıştık her şeyi

……….

Tanrı hesap sorsun benim için sana

Beni yaktın, yıktın, gittin vefasız….”

 

Bir anda anılara gitti aklım, şarkının ilk çıktığı yıllara. Sokakta, radyolarda, her yerde çalınıyordu. Evde zaten kaseti başa sarıp sarıp yeniden dinleniyordu “tarafımdan”. Hala çok severim Soner Arıca´ ve şarkılarını.

2013 veya 2014 yılında tesadüfen gündüz kuşağında bir radyo programına katıldığında TRT FM´de hafta sonları, cumartesi ve Pazar saat 18:00-20:00 saatleri arasında “İçimizden Geldiği Gibi” adıyla bir program yapıyor. O günden beri radyo programını da takip ediyorum. Zorunlu olarak dinleyemediğim programı 10 u geçmez sanırım

Seçtiği müzikler, toplumu ilgilendiren konularla ilgili uyarıları, canlı söylediği şarkılar. Her haliyle güzel bir radyo programı. Ara sıra  müzik hayatına yeni başlamış müzisyenleri de konuk olarak alıyor. Çok güzel seslerle tanıştırdı biz dinleyicilerini. Ama galiba en sevdiğimiz “sandıktan çıkanlar” geçmiş yıllar içinde canlı seslendirdiği şarkı kayıtlarını yeniden çaldığı anlar. Onlar içinde en sevdiklerim Türk sinema filmlerindeki şarkılar.

Dilerim bu hafta sonu da o film müziklerinden birini paylaşır😍

Dinlemek isterseniz “Vefasız” şarkısını aşağıda paylaştım.

Radyo programını dinlemek isterseniz de her cumartesi ve Pazar Türkiye saati ile 18:00-20:00 saatleri arasında: “İçimizden Geldiği Gibi” 😍

Her duygu anınızda içinizi şenlendirecek şarkılar yoldaşınız olsun 😍😍😍

Sevgiyle kalın, çünkü “seviliyorsunuz” 😍😍😍

 

https://www.youtube.com/watch?v=yHOY-b7RSgk

 

Yorumlar