Alaska Tatili… Debbie Macomber…

 





Bu yaz sıcaklarında okunacak serin bir kitap. Aslında çok daha kar, buz içinde geçen bir hikâye olmasını isterdim 😄

Şaka bir tarafa Debbie Macomber’ın şahane anlatımıyla kurgulanmış “Alaska Tatil”, Alaska’da yaşayan Palmer ile yaz aylarını Alaska’da çalışarak geçiren Josie’nin hikâyesi. Okumak isterseniz roman Epsilon Yayınevinden çıkmış ve 190 sayfa.

Arka kapak:

“Josie, hayallerindeki işe nihayet kabul edilmiştir. İşe başlamadan önce yaz aylarını Alaska’nın muhteşem kasabası Ponder’da aşçılık yaparak geçirmeye karar verir. Bu gözlerden uzak kasabada yaşayan insanların sıra dışı hayatlarının cazibesine kapılır ve kendine yepyeni arkadaşlar edinir. Bunlar arasında, sakin bir yaşam süren, tutkulu kılıç ustası Palmer Saxon da vardır.

Josie ve Palmer, Alaska’nın uzun yaz günlerinde yakınlaşsalar da Josie sonbaharda gerçek hayata ve zorluklarla elde ettiği kariyerine dönecektir. Öte yandan Palmer, Josie’nin Ponder’da kalması için elinden geleni yapmaya hazırdır. Josie ise aşk için kariyerini feda etmeyi hiç mi hiç istememektedir.

Ancak Josie, kış bastırmadan önce Ponder’dan kalkan son feribotu kaçırır ve burada mahsur kalır. Eğer geri dönmezse işini kaybedecektir ve Alaska’dan gitmek için her yolu denemeye kararlıdır.

Debbie Macomber, bu güzel kış hikayesinde, evimizi aramak için çıktığımız uzun yolculukların aşkla nasıl güzelleştiğini, Alaska’nın eşsiz atmosferinin ev sahipliğinde yapıyor.”

 

Sayfa 38 den küçük bir kesit:

“Söylene söylene kot pantolonumu ve eşofmanımı giydim ve kalbim ağzımda pansiyonun içinde koşturarak her yere baktım. Neye baktığımı bilmiyordum. Belki de terk edilmediğime ve arkada bırakılmadığıma dair bir tür kanıt arıyordum.

Birkaç dakika sonra Marianne’in bıraktığı notu buldum.

        Josie,

      Israrla kapını çaldım ama hiç ses gelmedi, bavullarını da lobiye bırakmamışsın. Sanırım         Palmer’ın evlenme teklifi ile ilgili fikrini değiştirip Ponder’da kalmaya karar verdin.

    Tüm kalbimle tebrik ediyorum seni! Jerry ile size sonsuz mutluluklar diliyoruz.                        Önümüzdeki  sezonda birlikte çilışmayı dört gözle bekliyoruz, seni tekrar aramızda görmek      bizi çok sevindirir.

        Marianne.”

Keyifle okuyup Alaska’nın serinliğini hissedin ☃☃☃

Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın 😍😍😍

 

Yorumlar