Her Nefeste… Nicholas Sparks…



Doğan Egmont Yayınlarından çıkan roman en yakın arkadaşının düğünü için yazlığa giden Hope ile varlığından haberi bile olmadığı babasının daveti üzerine Afrika kıtasından Amerika’ya uzun bir yolculuğa çıkan Tru’nun hikâyesini anlatıyor. Ve bu iki yalnız insanın “Can Yoldaşı”nda buluşmalarını. Ben çok beğendim. Biraz dram içeriyor olsa da aslında hayatın içinden akıp giden bir hikâye. Toplam 318 sayfa; şayet okumak isterseniz.

 

Arka kapak:

“Tru, Zimbabve’de doğup büyümüş bir safari rehberi. Babası olduğunu iddia eden bir adamın mektubu, onu Kuzey Carolina’ya savurdu.

Hope, kötü giden yaşamının muhasebesini yapmak için ailesinin Kuzey Carolina’daki yazlığında sakin bir tatil yapmaya karar verdi.

Ve ayrı kıtalardan, ayrı yaşamlardan gelen bu iki yabancının yolları bir gün kesişti.”

 

Sayfa 138 den küçük bir alıntı:

Bu konuda iyi değilim. Günlerimi yalnız geçirmek konusunda. Senin anlayışlı gülümsemeni ve sesinin tınısını özlüyorum. Bazen bahçeden bana seslendiğini duyar gibi oluyorum ama pencereye gittiğimde, onlar için bana kuş yemliği koydurduğun o kardinal kuşlarından başka bir şey göremiyorum.

Yemliği senin için dolu tutuyorum. Biliyorum, bunu yapmamı isterdin. O kuşları seyretmek çok hoşuna giderdi. Nedenini asla anlayamamıştım, ta ki evcil hayvan dükkânındaki adam kardinal kuşlarının aynı eşle bir ömür geçirdiklerini söyleyene kadar.

Doğru mu bilmiyorum ama buna inanmak istiyorum. Ve tıpkı senin yaptığın gibi onları seyrederken kendi kendime şöyle diyorum: Sen hep benim kardinal kuşum oldun, bende senin. Seni çok özledim.

Mutlu evlilik yıldönümleri.

Joe.

 Umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar 📖📖📖

 Sevgiyle ve sevdiklerinizle bir ömür bir arada kalmanız dileğiyle 😍😍😍



 

Yorumlar