Kütüphanedeki Ceset… Agatha Christie…



Miss Marple’ın dikkatli ve olaylara farklı bakışıyla çözümlenen cinayetler. Altın
 Kitaplardan çıkan kitap 191 sayfa.

 Arka kapak:

“ Sabah saat yedide uyanan Bantry’ler kütüphanelerinde genç bir kadın cesediyle karşılaşırlar. Şık gece elbiseli kadınını makyajı yüzüne gözüne bulaşmıştır. Peki bu kadın kimdi?  Buraya nasıl gelmişti? Daha sonra terk edilmiş taşocağında bulunacak genç kız cesediyle bir bağlantısı var mıydı?

Saygıdeğer Bantry’ler, dedikodular başlamadan bu esrarengiz olayı aydınlatması için Bayan Marple’ı davet ederler.”

11. sayfadan küçük bir alıntı:

“ Mary inledi. “O kadar sarsıldım ki, ne söylediğimi bilmiyorum. O manzarayı hatırlayınca dizlerimin bağı çözüldü, midem bulanmaya başladı. Onu öyle bulmak… ah, ah, ah!” başını yeniden ahçı Bayan Eccles’in omzuna dayadı.

Ahçı kadın neredeyse zevkle, “Vah vah yavrum” dedi.

Uşak, “Tabii Mary biraz sarsıldı efendim” diye açıkladı. “O korkunç şeyi bulan o. Her zamanki gibi perdeleri açmak için kütüphaneye gitti… Ve… az kalsın ayağı cesede takılıyordu.”

Bay Bantry, “Yani kütüphanemde gerçekten bir ceset olduğunu mu iddia ediyorsun?” diye sordu. “Benim kütüphanemde?”

Uşak öksürdü. “Belki cesedi görmek istersiniz efendim.”  …”

 Keyifle okumanızı dilerim 📖📖📖

Sevgiyle kalın 😍😍😍





 

Yorumlar