Hoş geldin 2024…

                                                  Yeni yıla yeni kapı süsü…


Müsaade edersen önce 2023 ile hesabımızı bir kapatalım. 

2023 yılına girerken yeni yıldan: sağlık, huzur, neşe, bolluk-bereket, şans, aşk, saf sevgi ve zenginlikler getirmesini dilemiştim.

* Yıl boyunca ne benim ne de çocuklarımın sağlıkla alakalı –mevsimsel rahatsızlıklar hariç- önemli sorunlarımız olmadı. Çok şükür!

* Huzurumuzu bozacak, bizi endişeye düşürecek, korkacak her hangi bir olay yaşamadık. Çok şükür!

* Neşemiz olabildiğince yerinde idi. Ülkemizi ve dünyayı sarsan depremler, yangınlar, seller ve ülkemizin kuzeyinde ve güneyinde baş gösteren savaşlar tadımızı kaçırsa da aile ve yakın çevre ilişkilerimiz dahilinde neşemiz yerinde idi. Çok şükür!

* Dişleri dökülesice “enflasyon canavarı” ve aç gözleri bir türlü doymak bilmeyen tekelci zihniyete sahip tüccar ve ticarethane sahiplerine rağmen evimizin bereketi yerindeydi. Çok şükür!

* Şans! Ben hep şanslı olduğuma inandım. Bunun birileri ya da bir şeylerin olması/gelmesi ile bir ilgisi yok. Sağlıklıyım, kızım ve oğlum yanımda, sağlıkları yerinde, eğitim hayatlarına “kesintisiz!!!” devam ediyorlar, nefes alırken/verirken huzurlu ve sağlıklı olduğumun bilincindeyim, içimde birilerine ya da bir şeylere verebileceğim çooook sevgi var, sabah güneşin doğuşunu izlerken, gece yıldızlara bakarken yüreğimin kıpırtısını, Yaradan’ın bizlere bahşettiği muhteşem sonsuzluğun bilincine varmış olmanın heyecanını ve mutluluğunu duyabiliyorum, olumsuzlukları gördüğümde/duyduğumda kızabiliyor, savaşlar/doğal afetler/cehalet nedeniyle (trafik magandalarını örnek olarak verebilirim değil mi?) hayatlarını kaybettiklerinde üzülüp ağlayabiliyorum. Milli meselelerimizde acılarımıza gözyaşıyla eşlik edip, başarılarımızda “oley be! İşte bu!” diyerek sevincimi doyasıya yaşayabiliyorum. Yani; yüreğim tıkır tıkır atıyor ve duygularım capcanlı! Çok şükür!

* Saf sevgi, kuşları, kelebekleri, böcekleri, otu-çiçeği, kedileri, köpekleri… yaratılmış her şeyi seviyorum. Sahiplendiğimiz köpeğimiz Cesur’la birlikte Eylül ayında bizi seçerek ailemize katılan kedimiz Witcher’ı çok seviyorum. Çok şükür!

 * Aşk. Vuslat başka bahara kalsa da içimde bir aşk var tabi ki. Ah!! Sevgili Sezen Aksu’nun dediği gibi: Adı bende saklı… Yıllar geçse de değerini kaybetmeyecek bir aşk! Çok şükür!

 

Sevgili 2023 tüm bunlar için teşekkür ederim. Yaşanması gerekenler yaşandı ve geçti gitti.

Şimdi yepyeni bir yıla başlama zamanı. 2024 yılından da tıpkı her yeni yıldan istediğim gibi sağlık, huzur, neşe, bolluk-bereket, şans, aşk, saf sevgi ve zenginlikler getirmesini diliyorum.

Ama 2024 yılından istediğim ve beklediğim şeyler de var.

LÜTFEN! Aç gözlü olanlara, başkalarının topraklarında gözü olanlara, başkalarının üzerinde maddi-manevi hak iddia edenlere, emek sarf etmeden başkaları üzerinden hile hurda ile zenginleşmeye çalışanlara, kendinden başka hiç kimseyi düşünmeyen bencillere, insanlıktan nasibini almamış ucubelere, evlendi ya da sevgili oldular diye kadını “malı” olarak gören cahil canavarlara, çalışanı kölesi zanneden/mobbing yapan öküzlere DUR!!! de!!

Hoş geldin! Dilerim 365 gün sonra seni de teşekkür ederek uğurlamak nasip olur.

Sevgiyle…

 








 

Yorumlar