En Uzun Noel… Christina Lauren…


İlk kez okuduğum yazarlardan ikisi Christina Lauren. “İkisi” diyorum çünkü Christina Hobbs ve Lauren Billings’in ortak yazdığı kitaplardan biri okumuş olduğum “En Uzun Noel”. Güzel ve şaşırtıcı bir konu seçmişler, ben beğendim. Düşünsenize romandaki gibi bir olay başınıza geliyor. Kaçırdığınız fırsatlar söz konusu olunca insan ister istemez “keşke benimde böyle bir fırsat elime geçse” diyorsunuz. Ama ya asla yaşamak istemediğiniz bir durum söz konusu ise. İşte o zaman Allah korusun dedim. Okumak isteyenler için kitap “Yabancı” yayınlarından ve 275 sayfa.




Arka kapak:

“ Aşk Yanı Başındayken Ne Dilediğine Dikkat Etmelisin!

Maelyn Jones ailesiyle birlikte yaşıyor ve ona artık bir şey katmayan işinden nefret ediyordu. Yine de Noel yılın en büyülü zamanıydı ve dünyada en sevdiği yerdeydi: Ailesi ve onların ömürlük dostlarıyla tüm tatillerini geçirdiği karlı kulübede. Ancak gece yarısı yaptığı bir hata sığınağının sıcaklığını tehlikeye atmış ve işler hiç beklemediği biçimde sarpa sarmıştı.

Mae çaresizce evrenden onu mutlu edecek şeyi göstermesini dilediğinde kendini tatiline en baştan başlamak üzere uçakta bulmuştu. Bu ya dev bir şakaydı ya da gerçekten ona ikinci bir şans verilmişti. Hapsolduğu bu zaman döngüsünden kurtulmak istiyorsa önce işleri yoluna koymalıydı. Özellikle de kendini bildi bileli âşık olduğu adama itiraf etmesi gereken bir şey vardı…”




 

Sayfa 46’dan bir kesit:

“Dışarı çıktığımda yeniden nefes alabildiğimi hissettim.

Nefes al, nefes ver.

Derin bir nefes al ve yavaşça ver.

Bu bir rüya değildi.

Zamanda seyahat edip altı gün geriye gitmiştim.

Bu gibi şeyleri kitaplarda ve filmlerde görmüştüm: Birisi bir kaza atlatır ve ardından süper güçler kazanırdı. Uçma, insanüstü kuvvet, süper görüş kabiliyeti.

Ah be, keşke geçen haftanın loto rakamlarına dikkat etmiş olsaydım.

Bu düşünce sesli bir şekilde gülmeme neden oldu ve nefesim soğuk havada buhar bulutları oluşturdu. Mae aklını kaçırıyorsun...”

 

Keyifli okumalar 📖📖📖

Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın 😍😍😍

 

Yorumlar