10 Doğruluk 1 Cesaret… Ashley Elston...


Daha önce “10 Sürpriz Randevu” romanını okuduğum Ashley Elston (https://hll-cll-tmn.blogspot.com/search/label/Ashley%20Elston) yine harika bir hikaye anlatmış.  Aynı aile bu kez Olivia’nın mezuniyetini kurtarmak için çaba sarf ediyorlar. Olivia’nın mezun olabilmek için anne ve babasına duyurmamak için katlandığı zorluklar trajikomik bir şekilde anlatılıyor. Bu keyifli romanı okumak isterseniz 234 sayfa ve YABANCI Yayınlarından çıkmış.

Arka kapak:

“Golf Turnuvası:

Olivia, derslerin bittiği ama mezuniyetin henüz gerçekleşmediği parti haftasını iple çekiyordu. Her gün birbirinden ilginç temalı etkinliklere katılacak ve üniversite planlarına dalmadan önce gönlünce eğlenecekti.






 Ama küçük bir aksilik mezuniyetini tehlikeye atınca bir anda dünyası altüst oldu. Telefonundan konumuna takip eden annesi ya da fazla meraklı geniş ailesi fark etmeden işleri yoluna koymak için sadece bir haftası vardı. Kasabada gerçekleşen golf turnuvasında gönüllü olmak her şeyi çözecekti ama Olivia’nın, arkadaşlarının partileri yerine golf sahasında olduğunu gizlemek için Efsane Dörtlü’nün güçlerini birleştirmesi gerekiyordu. Son derece yasaklı bir oğlan ikide bir karşısına çıkıp aklını karıştırsa da Olivia hedefe odaklanmıştı! Bir takvimi ve bir planı vardı! Hiçbir şeyin ters gitmesi mümkün değildi… değil mi?”

 Sayfa: 58

“Ben zahmetsizdim. İyi evlattım. Her şeyi planlayandım. Annemize en çok benzeyendim.

Annemim ne söyleyeceğini biliyordum:

               Sana kampüs dışı bir ders almamanı söylemiştim.

        Bu dönem çok fazla ders aldın.

        Bu programın çok ağır olduğunu biliyordum.

        Eve dönüş yolundayız.

Beni gerçekten rahatsız eden bu sonuncusuydu. Evde tek başıma kalmama razı gelmesi çok uzun sürmüştü.”

Keyifli okumalar 📖📖📖

Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın 😍😍😍


Yorumlar