Aşkın Meleği… A.A. Golden…

 






Bedensiz bir varlığın, adı “Merhamet” olan bir meleğin, biraz silik bir koro üyesinin bedenine girmesi; acı çeken bir takım insanlara yardım etmeye çalışması üzerine kurgulanmış bir kitap. Aslında hem merak içinde, hem de bazen “saçmalık” olarak algıladığım bir hikaye anlatılan.  Kitap Angel yayınlarından çıkmış ve 252 sayfa.

Arka kapak:

“Aşağı doğru baktığımda nedeni bilinmez bir şekilde giydiğim koyu kırmızı, gri eteğe baktığım da hangi felakete doğru gittiğimi ve bu gün hangi lanet olası insanın bedenin de olduğumu anlamaya çalışıyordum. Nerde ve kimin bedeninde olduğumu anlamaya çalışırken bu bedenin beni hayatımın aşkına götüreceğini kim bilirdi? Bunca zaman aşkı aramışken bu hiç ummadığım zamanda aşk kendisi mi bulacakdı beni…”

Sayfa 54:

“Onunla ön kapıda buluştuğumda, köpekler sanki kuduz gibi hırlamaya ve titremeye, bana doğru pençelerini savurmaya başladılar. Ryan’ın zamanlaması daha mükemmel olamazdı. Burada olmasaydı, ne yapardım? Etrafta yardım isteyerek bağırır mıydım?

Onu selamlamak için “Köpekler beni sevmez,” dedim saçma bir şekilde.

Ryan, “Şaka yapmıyorsun!” dedi, kuşkulu bir ifadeyle….”

Sevgiyle, sevdiklerinizle, huzurla ve sağlıkla kalın.


Yorumlar