Yüzsüz Bethy…




Geri – ileri dönüşüm çalışmalarımdan. Sıfır atık projesi kapsamında yaptıklarımdan biri daha.


Sipariş verdiğim kitapların kolisi, strech film rulosu, gazete kâğıtları, strafor, kumaş ve mukavva kullanarak yaptığım “heykelimsi heykelcik”.



Yüksekliği ortalama 80 cm. kadar. Heykel yapmakta pek başarılı değilim ki bu da normal sayılmalı çünkü heykel tıraş değilim😊 yine de pek fena olmadı.


Oluşturma aşamaları sırasında, ilk kaidesini yapmaya başlarken soranlara “kraliçem” diyerek cevap veriyordum. Zamanla belirginleştikçe adını “Elizabeth” olarak lanse etmeye başladım. Ama gelin görün ki bir türlü yüzünü yapmayı beceremedim, dedim ya heykel tıraş değilim. Ne yapayım ne yapayım derken yüzünü bir maske ile kapatmaya karar verdim ve Rich Multidecor Chalked Chicago Grey ile boyadım.



Ve… Tanıştırayım: karşınızda “Yüzsüz Bethy”😘😘😘

 Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın😍😍😍












 

Yorumlar