Yeni Yıl Yeni Hayat… Debbie Macomber…

Roman, çok çalışan, işi nedeniyle ailesine bile yeterince zaman ayıramayan bir kadının, şirketi tarafından zorla gönderildiği tatilde değişen hayatını konu alıyor. Hayatı ve yaşam tarzı tamamen değişen bu kadının hikâyesini okumak isterseniz Epsilon yayınevi Ticaret A.Ş. (www.epsilonyayınevi.com) yayınlarından çıkmış ve 192 sayfa.

Arka kapak:

“ Cesur adımlar atarak kendini aramaktan vazgeçmeyenlere…

Başarılı iş insanı olan Everly çalıştığı şirkette stresli günler geçirmektedir. Ortağı Jack onu bu stresten kurtarmak ister ve yılbaşı öncesinde bir aylığına izin alıp Everly’i tatile gitmesi için ikna eder. Jack, asistanı Annette’e Everly için sıcak ülkelerden birinde lüks gemi yolculu ayarlamasını söyler. Ancak Anette’in gizli bir intikam planı vardır. Everly için ayarladığı tur, lüks bir gemi turu değil, Amazon ormanlarında bir eğitim gezisidir ve yetişkinlerin yaz kampından farksızdır. İnternet yok, telefon yok, kamaralarda kilit yok. Everly bir kâbus gibi başlayan on beş günlük bu yolculuğun hayatını tamamıyla değiştireceğinden habersizdir.”

 

Rastgele bir sayfa:

“ Sayfa 73:

Burası bir köy değildi. Daha çok bir avcı grubuna benziyordu.

“ Daisy.”

Adını duyup dönünce bir ağaca bağlanmış Jimmy’yi gördü.

“Jimmy?” Onu çözmek için ileri atılınca diğer savaşçılardan bir tarafından durduruldu, sanki onu uyarıyormuş gibi başını iki yana sallıyordu.

Genç adamın omuzları yenilgiyle sarkıktı. “Çok üzgünüm, hanımefendi.”

“Neler oluyor? Neden bağlısın?”

“Keşke bilseydim. Arkandaydım ve yanlış yola girdiğini gördüm. Seslenip yanlış yöne gittiğini söylemeye çalıştım ama yağmur yağarken beni duymadın.”

Everly kendisini korkunç hissetti. “Ah, olamaz, hepsi benim hatam. Onlara dost olduğunu açıklayayım.

Savaşçı gruba dönerek Jimmy’yi işaret etti. “Dost.” dedi ve mesajı ileteceğini umarak gülümsedi. ...”

Keyifli okumalar  📖📖📖📕📕📕

Sevgiyle kalın 😍😍😍



 

Yorumlar