Bir Küçük Aşk Hikayesi… Shirlee Mccoy…

Otuzuna yaklaşmış ama hala anne baskısı altında, aşka tövbeli bir kadının hikayesi..Shirlee Mccoy’un kelimeleri akıcı kullanmasını ve romanın kurgusunu sevdim. Sizde okumak isterseniz;kitap YAKAMOZ Kitap’tan çıkmış ve 350 sayfa.


Sayfa: 98…

“Polisi aramak iyi bir fikir olabilir.”

“Evdeki ışıklardan biri açık olduğu için mi?”

“Evde birinin olması ihtimaline karşı.”

“bu konuşmayı daha önce yapmıştık sanıyorum.” diye karşılık verdi. “Ve Yanlış hatırlamıyorsam senin yüzüçikolataya bulanmıştı.” Yanağından, dudağına yakın bir yerden bir makas alırken gözlerinin içine baktı…”





 Arka kapak:

Seni bütün hayatım boyunca bekledim, Adeline. Bunu biliyorsun, değil mi?

Adeline de aynı şeyleri hissediyordu.

Ben seni çok daha uzun bir zamandır beklemişim gibi hissediyorum.

                                                                         ***   ***   ***

Adeline beklenmedik bir şekilde aile işinin başına geçmek zorunda kalan ancak bu konuda pek de başarılı olamayan genç bir kadındır. Sinclair ise yıllar sonra geçici süreliğine Benevolence kasabasına dönen ve geçmişin karanlık anılarından bir an evvel uzaklaşmak için can atan, yakışıklı bir adamdır.

Kader, birbirlerinden çok farklı olan Adeline ve Sincliar’i bir araya getirir çünkü ikisi için mükemmel bir planı vardır. Ancak ne Adeline ne de Sinclair bunun farkındadır. İkisi de çok geçmeden hayalini kurmayı bıraktıkları her şeyin mümkün olabileceğini görecektir.”

Keyifle okuyun  📖 📖 📖

Sevgi ve sağlıkla, barış dolu günler dilerim 😍😍😍

Yorumlar