İçinde Aşk Saklı… Shirlee McCoy…

İçinde Aşk Saklı… Shirlee McCoy…

Pasta ve kekleri ile ünlü bir kadın ve şehrin yakışıklı polisi… Romantik gibi görünse de içinde bir çok gizemi barındıran bir hikaye. Ben sevdim. Okumak isterseniz kitap “yakamoz” yayınlarından çıkmış ve 352 sayfadan ibaret.


 

Arka kapak:

“”Apple Valley adlı küçük kasabada, Charlotte’ın özel keklerinin insanı karşısındakine aşık ettiğine dair bir söylenti dolaşıp duruyordu. Charlotte ise buna inanmıyor, kendisinin de bir daha asla aşık olamayacağını düşünüyordu.

Peki ya yanılıyorsa? Ya Max gerçekten aşkın tarifini biliyorsa?”

İnsanlar nadiren ikinci bir şansı elde eder. Charlotte Garrison da onlardan biri.

Hayatında aşka yer olmadığına inanan Charlotte’ın tek bir hayali vardır: pişirdiği birbirinden lezzetli kekleri satarak kendine ufak bir dükkan açmak.

Hayalleri uğruna aşktan vazgeçse de, kasabanın polis memurlarından Max Stanford’un devreye girişiyle her şey bambaşka bir hal alır. Charlotte içten içe uzun zamandır özlemini duyduğu “yuvaya” kavuşmaya ilk kez bu kadar yaklaşmışken işler yolunda gidecek mi?”

Ve, ara sayfalardan bir bölüm:

“Seninle akşam yemeğine çıkamam!”

“Neden olmasın?”

“Kimseyle çıkmıyorum.”

“Bu bir çıkma değil”

“O zaman ne?”

“Sadece iki arkadaşın akşam yemeği yemesi. Zuzu konusunda bana yardım ettiğin için teşekkür maiyetinde.”

“Gerek olduğunu düşünmü-“

“Bak ne diyeceğim,” saatine bakıyormuş gibi yaptı. “Şimdi yola çıkmadığım takdirde geç kalacağım. Cuma günü görüşürüz.”

“Cuma seninle yemeğe çıkmıyorum!” diye bağırdı Charlotte ama Max çoktan arabasına binmiş, araba yolundan çıkmak üzereydi…….”

Keyifli okumalar. Sevgiyle, sağlıkla kalın😍😍😍


Yorumlar