Geri Dönüşüm... Anahtarlık...


Günaydın…

16 Temmuz 2021, güneşin pırıl pırıl parladığı güzel bir günden herkese merhaba. Bugün, birkaç hafta önce yapmış olduğum geri dönüşüm çalışmamı sizlerle paylaşmak istiyorum. 



Son paylaşımımıüzerinden on beş gün gibi bir zaman geçmiş. Sanmayın ki bu arada boş boş oturup hayallere daldım. Arada sırada hayal de kurdum ama elimi de çalıştırdım. Neyse;…   

Atık strafor, karton, kağıt vb. malzemeleri bir araya getirerek yaptım. Bu sıcak yaz günlerinde biraz serinlik hissi versin diye de Amasra’ya ait bir resim kullandım.




Hepimizin, tüm canlıların serinliğe ve rahatlamaya ihtiyacı var. Hava öyle sıcak ki anlatamam. Saat şu an 07:41 (CNN TÜRK öyle diyor) ve ben terlemeye başladım bile. Ama ne diyoruz: hava çok sıcak değil de NEM ÇOK, NEEMM!!


 Bu sıcak günlerde kedi, köpek, kuşları da unutmayalım olur mu?

Sevgiyle ve sağlıkla kalın 😍😍😍

Yorumlar