Hoş geldin yeni yaşım.


 

Bugüne kadar yaşadığım, bana yaşadığımı hissettiren her şey için teşekkür ederim.

Öncelikle beni dünyaya getiren, büyüten, eğiten, okutan, koruyan anneme ve babama teşekkür ederim.

Çoğu zaman anlaşamıyor olsak ta dışarıya karşı her zaman birlik olduğumuz ablama teşekkür ederim.

Doğumumdan bugüne kadar hayatıma bir şekilde dokunmuş olan herkese (tanıdığım / tanımadığım)  teşekkür ederim.

Dünyaya gelmek için beni anneleri olarak seçen kızıma ve oğluma bana evlat sevgisini yaşattıkları için teşekkür ederim.

Başarılarım - başarısızlıklarım, çokluğum – hiçliğim, varlığım – yokluğum sizlere de teşekkür ederim.

Yaşadığım tüm baharlara, yazlara, soğuk kışlara teşekkür ederim.

Badem çiçeklerine, incirin balına, böğürtlen lekesine, vişnenin ekşiliğine, sulu sulu portakallara, çikolatalı dondurmaya, meyveli pastaya, peynirin her çeşidine, tüm sütlü tatlılara, ay çekirdeğine, taze fındığa, eşil soğana, kıpkırmızı domatese, taptaze maydanoza, mis kokulu kerevize… ağzımızı tatlandıran her nimete teşekkür ederim.

Keyifli anlarımda neşem, yorulduğumda beni hafifleten, yalnızlığımda arkadaşım sıcaklığı ile içimi ısıtan en sevdiğim içecek mis gibi kokan, tavşankanı çayım için teşekkür ederim.

Çocukluğumuzda ayaklarımızı soktuğumuz buz gibi derenin sularına, dallarına salıncak kurup sallandığımız dut ağacına, geceleri baygın kokusunu içimize çektiğimiz hanımeli ve gecesefası çiçeklerine, kıştan bahara geçerken sarı rengiyle içimize ışık saçan nergislere, kırmızı karanfillere, beyaz güllere… teşekkür ederim.

Acı, tatlı, hüzünlü, sevinçli, kederli, heyecanlı, sıradan ve olağanüstü her an ve anılarım için teşekkür ederim.

Tüm geçmişime ve şu anıma sonsuz şükranlarımla yeni yaşıma merhaba diyorum. Yeni bir yaş. Kim bilir içinde neler saklıyor? Benim ve tüm sevdiklerim için hayırlı, keyifli, bereketli, neşeli ve güzelliklerle dolu bir geleceğe merhaba!

Yorumlar