Sabahın İlk Dakikaları...Son dört ayın kısa özet:




“Selam blog. Bugün …/…/2020
-         Bu sabah da 6 da uyandım sıcak uyutmuyor…
-         Sabah rutinlerimi yaptım: Kitap okudum, olumlamalarımı tekrar ettim.
-         Saat 8. Çayı ocağa koydum. O demlenene kadar İnstagrama baktım…
-         Kahvaltımı yaptım.. Çocuklar henüz kalkmadı, gürültü yapmayayım…
-         Biraz elişi nakış - dikiş yaptım…
-         Türk kahvemi yaptım, afiyetle içiyorum. Kahvemi içerken biraz daha telefonumla ilgileniyorum.
-         Öğle yemeği için hazırlık yaptım…
-         Yemek pişerken biraz sağa sola baktım, temizlik falan…
-         Yemekten sonra biraz daha kitap okudum.
-         Dikiş makinemi açtım, hazırladıklarımı makineye çekeyim…
-         Akşam yemeğine ne yapsak, çocuklara bir sorayım.

-         Akşam haberleri başlamış: Deprem, yangın, terör, kadına şiddet…
-         Survivor başladı. Sıra Nisa’da. “Kuzucuğuma bak, yavrum maşallah!” “Aferin kız sana, helal olsun!”
-         Zaten Nisa için bakıyordum. Neyse bu kadar zaman takip ettik bari sonunu getirelim.
-         Bir saat reklamlar, heyecan artsın diye laf uzatmalar… Hele şükür bitti.
-         Biraz da Kanıt dizisini seyredeyim. Kaç yıldır seyrediyorum hatırlamıyorum ama bağımlısıyım, tekrar tekrar izliyorum.
-         Hadi artık yatalım geç oldu.

Selam blog. Bugün …/…/2020
-   Bu sabah da 6 da uyandım sıcak uyutmuyor…
-   Sabah rutinlerimi yaptım: Kitap okudum, olumlamalarımı tekrar ettim.
-   Saat 8. Çayı ocağa koydum. O demlenene kadar İnstagrama baktım
-   Kahvaltımı yaptım.. Çocuklar henüz kalkmadı, gürültü yapmayayım…
-   Biraz elişi nakış - dikiş yaptım
-   Türk kahvemi yaptım, afiyetle içiyorum. Kahvemi içerken biraz daha telefonumla ilgileniyorum.
-   Öğle yemeği için hazırlık yaptım
-   Yemek pişerken biraz sağa sola baktım, temizlik falan
-   Yemekten sonra biraz daha kitap okudum.
-   Dikiş makinemi açtım, hazırladıklarımı makineye çekeyim
-   Akşam yemeğine ne yapsak, çocuklara bir sorayım.
-   Akşam haberleri başlamış: Deprem, yangın, terör, kadına şiddet
-   Survivor başladı; Nisa olmayınca bunun da tadı yok.
-   Zaten Nisa için bakıyordum. Neyse bu kadar zaman takip ettik bari sonunu getirelim.
-   Bir saat reklamlar, heyecan artsın diye laf uzatmalar… Hele şükür bitti.
-   Biraz da Kanıt dizisini seyredeyim. Kaç yıldır seyrediyorum hatırlamıyorum ama bağımlısıyım, tekrar tekrar izliyorum.
-   Hadi artık yatalım geç oldu.

Selam blog. Bugün …/…/2020
-         …..”