Şimdi herkesten özür diliyorum.



Günaydın…
Çocukluğumuzda “Uzay 1999” adında bir dizi vardı. Pür dikkat nefes almadan izler, uzaylılar gerçekten var mı diye merak ederdik. Komşularımı Aysun ve Aysel adında arkadaşlarımızla  “bir gün uzaylıları görür müyüz” diye konuşur kendi çapımızda ihtimaller sıralardık.
Tamda bu hafta daha doğrusu geçtiğimiz Cuma günü çarşıya (mecburiyetten) çıktığımda ve bu sabah ekmek akmak için fırına gittiğimde bizzat kendimin uzaylı olduğuma inandım.

Şöyle ki; Sağlık bakanımız, Cumhurbaşkanımız, İl Valimiz, TV’lerde izlediğimiz spikerler, bilim adamları, toplumda kabul görmüş hekimler... hepsinin ortak bir dille söyledikleri “lütfen mecbur değilseniz dışarıya çıkmayın, zorundaysanız maskesiz çıkmayın ve sosyal mesafeye uyun!”. Bir buçuk iki aydır artık hepimiz bu işin ciddi olduğunu ve tedbirlerin özenle ve “ama’sız, fakat’sız, mazeretsiz”  yerine getirilmesi gerektiğini öğrendik. En azından ben ve benim gibi saftirikler öyle sanıyoruz.
Cuma günü bankada bizzat gidip halletmem gereken işim vardı. Bankada her şey kurallarına uygundu. Eczane de keza öyle. Ama her zaman gittiğim kırtasiyenin ne sahibi ne yanında çalışan eleman, her ikisi de maskesizdi. Gelen müşterilerde maskeli olsalar da ne yazık ki sosyal mesafeye uymuyordu. Her halde o gün için bana öyle denk geldi diye düşündüm. Bugün ise fırına giderken gelirken karşılaştıklarım kişilerde, kasap, hatta fırında çalışan beş kişinin ikisinde maske yoktu. Daha komiği! Geri dönüşte yanımdan geçen polis arabasındaki iki polisten yalnızca birinde maske vardı.
İşte o an her şey kafama dank etti. Bugüne kadar nasıl fark etmediğime, bu kadar işarete rağmen nasıl olayın gerçekliğine uyanamadığıma kızdım. Evet! Ben bir uzaylıydım! Sağlık bakanımızda ben ve benim gibi bir avuç uzaylıyı “dünyaya” uyum sağlamamız için “maske” takmamızı öneriyorlardı.
Yazıklar olsun bana dedim, kendi kendime. Hayır, birde niye insanlar bunca uyarıya rağmen hala sokağa çıkıyorlar, üstelikte maske takmıyorlar diye sitem ediyordum. Şimdi herkesten özür diliyorum.
Tüm korunma uyarıları “biz uzaylılar” için, siz rahatınıza bakın. Korunmaya hiiiiiç ihtiyacınız yok. Salın gitsin    😉😍😉😍😉😉