Etamin Kırlentlerim...Devam...

Selam…
Bu koronalı kâbus dolu günlerde “evde otururken” üst solunum yolu enfeksiyonu olmuşum. Birkaç gündür tık tık arada sırada öksürük-hapşırık vardı. Geçmeyince içten içe “acaba” diyerekten korkuyla doktora koşturdum. Boğaz ve baş ağrısı, geniz akıntısı, öksürük… Sonuç: mevsimsel alerjik solunum yolu rahatsızlığı. Bende bir rahatlama (Allah’tan sevinç çığlıkları filan atmadım). Neyse ki ilaçları kullanmaya başlayınca biraz biraz ağrılar hafiflemeye başladı. Hoş daha dün bir bugün iki. Allah diğer hastalarımıza acil şifalar versin. İyileşip güle oynaya evlerine tez zamanda dönerler inşallah.





Evdeyken dikilecekleri aradan çıkarttım. Yıkayıp ütüleyip, kaldırdım. Bu kırlentler 35*50 cm. ölçülerinde. Çocukluğumda evlerde sedirler vardı. Sedir boyunca “katı yastık” dediğimiz içi saman dolu yastıklar olurdu. Köşelerde de “köşe yastıkları” olur, gelen misafirlerden en “ağır-oturaklı” olanı köşe yastıklarına yaslandırılırdı. Etamin, sarma, kurdeleli, düğmeli, aplikeli… Çeşit çeşit, boy boy, şekil şekil yastıklarımız vardı














Sanırım çocukluğumdan gelen bir sevgi benim yastık ve kırlentlere sevdam. Renkli, yumuşak ve el emeği…
Sevgiyle ve sağlıklı kalın 😍😍😍