İtalyanca Aşk Başkadır... Maeve Binchy

İtalyanca Aşk Başkadır… Maeve Binchy…


        Günaydın… Yine uzun aralardan sonra klavyenin başındayım. Okuduğum son kitabı size tanıtmak istiyorum. Adını okuyunca çok tutkulu, coşkulu, belki birazcık seksapeli olan bir hikâye okuyacağını düşündürüyor, değil mi? Ama hikâye öyle güzel, öyle farklı ve naif ki…





Hikâyenin sekiz kahramanı var. Ama o sekiz kahraman bir şekilde tek bir noktada buluşuyorlar. Okuması gerçekten çok keyifli, insanın içini ısıtan, biraz çabanın herkesin hayatında değişiklikler yapması için yeterli olduğunu gösteren bir hikâye. O, birbirinden çok çok farklı ve “bu insanlar asla bir araya gelemez” denilen bir grubun içinde  “keşke ben de olsaydım” diyeceğiniz bir hikâye yazmış.

Çok sevdim, okumaktan çok keyif aldım. Kitabın arkasında reklamı yapılan “Yalnız Kadınlar Sokağı” hikâyesini de okumayı istiyorum.




Arka kapak:
“Yaşam yorgunu iki kişi karşılaştığında, mutlaka bir mucize gerçekleşir. Tek ihtiyacınız, hayallerinizi size hatrlatan bir öğretmendir.

Aşkı arama cesareti göstermek için hiçbir zaman geç olmadığını hatırlatan; tüm dünyada milyonlarca hayrana ve film uyarlamasına sahip olan İtalyanca Aşk Başkadır, Maeve Binchy’nin inanılmaz yeteneğinin zirvesi.”





Bu arada, ilgilenenler olursa okuduğum kitaplarımı etiket fiyatının yarısına satabilirim. Malum evlerimizde salonlarımızı duvardan duvara kütüphane yapma imkanımız ne yazık ki yok.😒
Yüzünüzden gülücükleriniz hiç eksik olmasın. 😊
Sevgiyle ve mutlulukla kalın 😍 😍 😍