Hoş Geldiniz..

Günaydın… Aslında “Hoş geldiiniiiz!” demeliyim değil mi?
Kapı süsümüzü değiştirdim, yine… Malum değişim iyidir diyenlerdenim. Daha doğru ifade ile hayatın “göz açıp kapayana kadar” akıp gittiğşu yaşam çizgisi üzerindeki küçük küçük noktalara fazla takılı kalmamalı diye düşünüyorum. 





Hayatımızda yeri asla doldurulamayacak olan sevdiklerimizi değer verdiklerimizi teker teker kaybettiğimiz
gün gibi ortada iken, varlığı ya da yokluğu insanın hayatında önemli değişimler yaratmayan maddi şeylerin ara sıra değiştirilmesi güzel bir şey. Yani sen istediğin için değiştiriyorsun, o gittiği için ya da yaşamı son bulduğu için değil… Hatta bir şeyleri –küçücük bir şeyi bile- değiştirebilme gücümüzün olmasının kıymetini bilmeliyiz diye düşünüyorum.

Nasıl olmuş? Adını Alex koydum. İnsanın çok sevdiği, keşke gitmeseydi dediği biri tarafından evinin kapısında karşılanması çok güzel, süper bir duygu. İtiraf ediyorum maskın Alex ile yakından uzaktan hiçbir alakası yok ama onun adı benim için Alex…
Beğendiniz mi 💖💖💖