Aşık Olmuşum...




Aşık Olmuşum

Tut ki,
Beğenmişim seni.
Elinle he oynadığında
Ensende oynaşan kumral saçların
Daha bir çekmişse gözlerimi
Senden yana, ne çıkar…

Tut ki,
Bağlanmışım sana
Gözlerine kadar yayılan
Sıcak gülüşün
 Daha bir bağlamış beni
Daha bir başka türlü olmuş
Sana akmalarım, ne çıkar…


Tut ki,
Alışmışım sana
Hep seni arar olmuş gözlerim
Kulağım özler olmuş
Kalın, boğuk sesini
Duymaya can atar olmuş
Yerli yersiz zamanlarda
Gözlerim seni arıyorsa, ne çıkar…

Tut ki,
Sevmişim seni
Her şeyim sen olmuşsan eğer
Konuşurken, gözlerim gözlerinde
Erimek istiyorlarsa eğer
Benim için zaman:
Aylardan “sen” ayı
Günlerden “sen” ertesi olmuşsa
Saatler hep “sana” beş var
Ya da “seni” beş geçiyorsa
Her şeyim sen olmuşsan, ne çıkar…
Tut ki,
Ben sen olmuşum
Her sabah seninle kalkmış
Akşamı seninle yapmışım.
Zaman sen olmuşsan benim için
Gerçek sen olmuşsan, en önemlisi.
Her konuşmama “sen” diye başlayıp
Hep “sen” diye noktalıyorsam.
Hep sana adamışsam güzellikleri
Söylesene bana ne çıkar bunlardan…

Tut ki,
…………..
Tamam tamam, biliyorum.
Söylemeye dilim varmıyor ama
Ben sana… Resmen…
Aşık olmuşum…

               -1989-