Bugün benim doğum günüm…

     
Doğum günün kutlu olsun Hilal!


     Bugün benim doğum günüm…
“Bugün benim doğum günüm  Hem sarhoşum hem yastayım!” diyerek geçip giden yıllarımın arkasından mı ağlasam;
“Yaşasın bu sene daha çok mum, daha çok dilek demek!” diye havalara mı sıçrasam;
     “Bana hediye alın! Bana hediye alın!” diye şımarıklık yapıp halının üstünde mi tepinsem;
     “Bana ne! Bugün benim doğum günüm! Ben meyveli pasta istiyorum!” diye kapris mi yapsam;
     Sabah kalkar kalmaz doğum günümü kutlayan kuzucuklarıma “Pasta olmadan kutladınız! Bana ne!” diye alınganlık mı yapsam;
    Ya da “Ben doğdum doğalı şimdi mutluyum!” diye geçen mutlu yıllara ihanet mi etsem…


     Ayyy! Ne kadar zormuş insanın doğum gününde ne yapacağına karar vermesi! En iyisi ben hep yaptığımı yine yapayım; en güzeli en iyi bildiğini yapmaktır, değil mi?

     “Şu su gibi akıp geçen yıllarımın her gününe ve her anına şükürler olsun! Geçen yıllarımı eşsiz hale getiren, bana hayat veren aileme,  hayatıma renk katan çocuklarıma, arkadaşlarıma, dostlarıma şükürler olsun! Beden, ruh ve akıl sağlığımın bütünlüğüne şükürler olsun! Yaşadığım acı ve tatlı her hatıranın benim büyümem için olduğunu kabul eden benliğime şükürler olsun! İyi ki doğdum! İyi ki hayattayım! İyi ki sevdiklerimle yan yanayım! Doğum günüm kutlu olsun! Şükürler olsun!”
    Sevgiyle ve sevdiklerinizle nice mutlu anlara

Ps: Pastamı meyveli mi çikolatalı mı alsam, ne yapsam? 
Ya da hiç almasam da kilolara veda kampanyasını milyonuncu kere mi başlatsam? 😄😄😄