Üç Top Dondurma İstiyorum :-))


Günaaydııın  😍💝😍💝😍💝
İyi bayramlar herkese…
Sıcak, olabildiğince sıcak ve yapış yapış bir bayram…




Herkese huzurla, neşeyle, sağlıkla, mutlulukla, ağız tadıyla, sevgiyle, bereketle ve arzularına kavuşacağı nice bayramlar diliyorum. İstediklerinizin gerçekleşeceği bayramlarınız olsun inşallah!
Ben mi ne istiyorum?

Ben üç top dondurma istiyorum. Sadece üç top dondurma…
Ama özel bir dondurma…
En üstteki top:  böyle kayısı ile şeftali arasında bir renkte ve tat da olmalı. Öyle bir rengi olmalı ki çocukluğumda bahçede kilimin üzerine uzanıp gözlerimi kapattığımda gözkapaklarımdan süzülen güneşin ışıklarını çağrıştırsın. Tadı kumda uzanıp sıcaktan kavrulmuşken kendimi denizin serin koynuna attığımdaki gibi serinletici hatta ürpertici olsun!
Ortadaki top: akşamüstü saatlerinde arkadaşlarınla muhabbet ederken, oyunlar oynarken ki biraz samimi biraz yaramazca duygularını anımsatan biraz çilek kokusu, biraz vişne tadında ama bolca böğürtlen muzipliğinde olsun. Öyle ki çocukluğumuzda yaptığımız yaramazlıkla, akşam karanlığı çökmeden oynadığımız saklambaçları hatırlatsın. Yani biraz muzip, bol neşeli, azıcıkta haylaz olsun!
En alta: tadına doyamadığım, küçük bir parça diye başlayıp bitirmeden bırakamadığım bitter çikolata tadında olsun. Gece gibi koyu, en unutulmaz sevgilerin tadında ve yumuşaklığında asla bitmesin diyeceğimiz ama elimizden de bırakamadığımız lezzete olsun. İçinde ara ara fıstıkları da olsun ki mücadele azmimi ve hayatın her şeye rağmen çok güzel olduğunu hep hatırlatsın!
Üç top dondurma istiyorum bu sıcak hayat denen mevsimde. İçerikleri aynı olsa da herkese farklı tatlar yaşatan lezzette, yoğunlukta üç top dondurma!
Bayramınız kutlu olsun!

 😍💝😍💝😍💝