KADER ÇIKMAZI



                     (Görsel Net’ten alıntıdır)


Bazen bir şarkı alır götürür sizi mazinin en derin noktalarına… Çoktan unuttuğunuzu sandığınız zamanlara…  Normal yaşantınızın içinde aklınıza bile gelmeyen, üzeri toz kaplamış hatıralar; biranda aklınıza geliverir… Hani daha dünmüş gibi anımsarsınız ya. Bazen elinizde olmadan kocaman bir gülücük gelir yerleşir yüzünüze; bazen de “nereden çıktı şimdi bu gözyaşları” diye hayıflanırsınız… Gülerek ya da ağlayarak yaşadığınız ama elinizde tutamadığınız zamanları, saklandıkları yerden çıkarıp getirir karşınıza bir şarkıİşte öyle bir şarkı “Kader Çıkmazı”…  🎤 😉


Kamuran AKKOR’un muhteşem sesinden dinlemek isterseniz aşağıdaki iki linkte sizi doğru adrese götürecek. 🎧 🎶



Belki sizde benim gibi Türkan Şoray’ın eşsiz güzelliği eşliğinde dinlemek istersiniz bu mükemmel şarkıyı. O zaman aşağıdaki linke tıklayın lütfen. 🎧 🎶


Sevgiyle kalın   😎  🎧 🎶 

KADER ÇIKMAZI

Ağlamak istiyorum
Terk et beni
Sevmek istemiyorum
Artık kimseyi
Bundan sonra
Boyun eğmem kaderime

Dert çeke çeke
Dermansız kaldım
Kader çıkmazında
Dönmek istedim dönemedim
Kader çıkmazından

Perişan olsam
Kim ağlar ki bana
Seven kavuşmaz dünya yıkılsa
Kıyamet kopacak
Bir gün nasıl olsa

Şimdi ağlıyorum
Çare arıyorum
Ağlasam gülsem de
Derdime çare arıyorum.




                            (Görsel Net’ten alıntıdır)

Sometimes a song takes you to the deepest points of the past ... The times when you think you've already forgotten... the memories of your day-to-day life, I think your mind will come to you... you remember it like it was before. Sometimes a big smile comes into your hands without your face; Sometimes you will be fooled by "Where did you get these tears" ... A time when you are laughing or crying but you can not hold your hand. 🎤 😉

If you want to listen to the wonderful sound of Kamuran AKKOR, you will take you right to the following two links 🎧 🎶




Maybe you like to listen to me in the unique beauty of Turkan Shoray like this excellent song. Then please click on the link below. 🎧 🎶




Stay with love  😎  🎧 🎶


COME OUT

I want to cry
Leave me
I do not want to love
No one anymore
After this
My unflinching fate

I'm in trouble
I've been without
Destiny is fatal
I wanted to return
Destiny of fate

If you were miserable
Who nets me
If the loving world is destroyed
Doomsday break
How about a day

I cry now
I'm looking for a resort
I cry in roses

I'm looking for a relief.