Bugün “Altın Gün” imiş!...


                               (Görseller Net'ten alıntıdır.)

Bugün “Altın Gün” imiş!... Milliyet’teki yazısında öyle diyor http://nrlstyle.blogspot.com.tr/. Yazının adresi aşağıda:

http://nrlstyle.blogspot.com.tr/ sayfasını 6-7 senedir takip ediyorum. Çok beğendiğim, çok şey öğrendiğim bir sayfa. Ona güvendiğim için de hemen dileklerimi saymaya, niyetlerimi yazmaya ve okumaya başladım.


                  (Görseller Net'ten alıntıdır.)
1-  Kendim, kızım ve oğlum ve tüm sevdiklerim için sağlıklı ve uzun bir ömür diliyorum.






                                        (Görseller Net'ten alıntıdır.)
2-  Kendim, kızım ve oğlum ve tüm sevdiklerim için huzur dolu, keyifli bir yaşam istiyorum.







(Görseller Net'ten alıntıdır.)
3-  Kendim, kızım ve oğlum ve tüm sevdiklerim için sevgi ve mutluluk istiyorum.







                                          (Görseller Net'ten alıntıdır.)
4-  Kendim, kızım ve oğlum ve tüm sevdiklerim ve tüm dünya insanları için barış istiyorum.





                                       (Görseller Net'ten alıntıdır.)

5-  Kendim, kızım ve oğlum ve tüm sevdiklerim için işte ve okulda başarı istiyorum.






                                                (Görseller Net'ten alıntıdır.)    
6-  Kendim, kızım ve oğlum ve tüm sevdiklerim için bolluk ve bereket istiyorum.






                                           (Görseller Net'ten alıntıdır.)
 7- Kendim, kızım ve oğlum ve tüm sevdiklerim için “her şeyin hayırlısını” istiyorum.







            (Görseller Net'ten alıntıdır.)




Today is the "Golden Day"! ... It says in the summer of Milliyet http://nrlstyle.blogspot.com.tr/. The address of the article is below:
I am following the http://nrlstyle.blogspot.com.tr  page for 6-7 years. What I like very much is a page I learned. I have begun to count my wishes, write and read intentions immediately for my reliance on him.




                                 (Görseller Net'ten alıntıdır.)

1- I wish for a healthy and long life for myself, my daughter and my son and all my loved ones.





(Görseller Net'ten alıntıdır.)


2- I want a peaceful, pleasant life for myself, my daughter and my son and all my love.





                                      (Görseller Net'ten alıntıdır.)

3- I want love and happiness for myself, my daughter and my son and all my love.






                                              (Görseller Net'ten alıntıdır.)

4- I want peace for myself, my daughter and son, and all my loved ones and people all over the world.






                                     (Görseller Net'ten alıntıdır.)
                                            
5- I want success at work and school for myself, my daughter and my son and all my love.


                                 (Görseller Net'ten alıntıdır.)

6- I want abundance and abundance for myself, my daughter and my son, and all my love.





                                    (Görseller Net'ten alıntıdır.)


7-I want "all things good" for myself, my daughter and my son, and all my love.




(Görseller Net'ten alıntıdır.)