Minik Pinatalarım...



Doğum günü için hazırladığımız minik “Pinatalar”. Daha büyük bir pinata hazırlamak için yeterli süremiz olmadığı için küçük boy yaptım. Çocuk sayısı kadar pet bardak kullandım. Dışını grapon kâğıdı ile süsledikten sonra içlerini çikolata ve şekerlerle doldurdum. Birazda ince ince kesilmiş renkli kâğıtlar koyarak içini doldurdum. Daha sonra da pembe ve siyah kartonlarla göz, ağız, ayak ve kulak yaptım. 

Hepsi bu kadar 😍 🎊 🎂




The tiny "Pinata" we had for birthday. I made it small because I did not have enough time to prepare a bigger pinata. I used pet cups as many as a child. After decorating it with grappon paper, I filled it with chocolate and sugar. I filled the inside with some thinly cut colored paper. Then I made eyes, mouth, feet and ears with pink and black cardboards. 
That is all  😍 🎊 🎂