Bakışını Değiştir, Hayatın Değişsin ...


Murat ERTAN’ın kişisel gelişim kitabı. Toplam 234 sayfa,  6 ana başlık altında ve 200 den fazla hikâyeden oluşuyor. Her biri birbirinden güzel, içinizi ısıtacak öyküler. En sevdiklerimi blog sayfamda da paylaştım. Elinizin altında durmasını isteyeceğiniz bir kitap.

“ Asla vazgeçmeyin. Dünyada hiçbir şey ısrar etmenin yerini alamaz. Yetenek alamaz, dünyada yetenekli ama başarısız insandan daha çok ne var? Deha alamaz, uygulamaya sokulmamış deha, atasözü gibidir. Tek başına eğitim alamaz,; dünya başıboş gezen, eğitimli insanlarla dolu. Israrlı ve kararlı olmak, tek başına bir güçtür.
Calvin COOLIDGE”

Ben kitap okurken, aynı anda iki kitap okuyorum. Birini evde okuyorum. Sabah kalktığımda, kahvaltıyı hazırlayıp çayın demini almasını.  Ve çocukların kalkmasını beklerken. Ve akşamları TV de izleyeceğim bir şey yoksa.
İkinci kitabım ise işyerimde… her sabah işe başlamadan önce (Acil yapılacak bir şey yoksa!!!) mutlaka en az 8-10 sayfa okuyorum. Gün içinde de bilgisayar ekranından uzaklaşmam gerektiğinde, dinlenmek için okuyorum. Aynı zaman diliminde iki kitap bitiriyorum. Bu ne demek: okumak istediğim diğer kitaplara daha çabuk sıra geliyor. Bu cümlemin arkasından ancak bu şarkıyla veda edebilirim:

“Gönder gelsin…. Gönder gelsiiiiin…”





CHANGE YOUR LOOK, YOU CHANGED YOUR LIFE

Murat Ertan personal development books. Total 234 pages, 6 headings and consists of more than 200 stories. Each more beautiful than the other, the stories will warm your heart. What I share on my blog favorite. a book you'll want to stop at your fingertips.

"Never give up. Nothing in this world can take the place of persistence factors. Talent can not talented in the world, but there is much more than what people fail? Genius can not, put into practice that genius is like the proverbial. training can not alone,; wandering the world is full of educated people. Persistent and determined is a power alone. Calvin COOLIDGE "

I was reading a book I am reading two books at the same time. I read someone. When I get up in the morning, prepare breakfast for the making of tea brew. And while waiting for the kids to get up. And in the evening I'll watch it on TV or something.
My second book in my office every morning before starting work ... (if something urgent to do !!!) I'm reading must at least 8-10 pages. I needed to move away from the computer screen during the day, I read to relax. At the same time I finish two books. What does this mean: coming more quickly as the other books I want to read. I can kiss my behind this sentence, but with this song:

"Send to come .... Send to come ... "









GÖNDER GELSİN..

Bu Kafalardan Çıksak Diyorum...
Çıksak Ya Bu Şehirden
Hayattan Azıcık Çalıp Zamana Çelme Takıp
Kurtulalım Bu Dertten

Gel Hadi Sen Söyle
Hadi Sen Söyle Yüzüme Yüzüme
Hayat Sence Bize
Artık Biraz Ayıp Olmuyor Mu?

Vur Vur Kafama Gözüme Hadi...
Vur Vur Derdin Dibine
En Sıkı Belayı Gönder Gelsin

Vur Vur Kafama Gözüme Hadi
Vur Vur Derdin Dibine
En Son Numaranı Gönder Gelsin...

                      Solist: Gece
  

SEND GET ..
I say exit from this head ...
Or exit from this City
Caliper Life's a little bit of time to plug in trip
We get rid of this trouble

Let's say you come
Come on, you tell me to my face in my face
Life Do you think us
Now M is not a little shame?

Let's hit my head hit my eye ...
Shoot Shoot trouble in the bottom
The most stringent Bela Send Gelsin

Let's hit my head hit my eye
Shoot Shoot trouble in the bottom
Gelsin Submit Latest Numbers ...
                Soloist: Gece