Kahve aşkına :-))





Nedir yani arkadaş! Kahve içiyorsam… Türk kahvesini tercih ediyorsam… Tadı damağımda kalsın diye sade, hadi arada sırada orta şekerli tercih ediyorsam… Doğal olarak fincan ve tabak buluşacak, o fal kapatılacak!
 O fala baktırılacak arkadaş! Ama öyle her fala bakarım diyeni de istemem ama. Benimde kendime göre kriterlerim var:
 -Öyle “üç gün mü desem, üç ay mı desem…” diye uzatmayacak, net olacak : “18 Temmuz’da…….” diyecek.
 -“Horoz gibi, dana gibi bir adağın var” demeyecek. Horoz başka,  dana başka. Ağırlıklarından tut, yaşam tarzlarına kadar her şeyleri farklı. Sen kalk fal bakarım de, horozla danayı birbirinden ayırama! (cık! cık! cık!)
-Hem adak ne? Ben adak adamışımda sen falda görene kadar haberim yok, öyle mi? Ne yani, ruhlar aleminde mi adanmış bu adaklar? Tövbe tövbe!!



-“Senin için kabarmış!” demeyecek! Yok ya! Sabah yastıkları kabartırken toz kaçmıştır, tozdur toz…
-“Birileri seni çekiştiriyor. Böyle iki-üç kişi kafa kafaya senin arkandan konuşuyor……” demeyecek!  Arkadaşım, hani otobüste ya da bir yerde otururken herkesin yüzü birbirine dönük olamaz ya. Hem yolda yürürken de insanlar başkalarının arkasından yürürken konuşur değil mi ama! Bana böyle şeyler söylemeyecek.
-“Biri var. Böyle nereye gitsen seni takip ediyor….”  Sakın bana bunu da söyleme. Madem o kadar biliyorsun. Söyle faldaki arkadaşa öyle arkamdan takip etmesin. Yollar geniş, yan yana yürünebilir yani.
-En sinir olduğumda “senin bir dileğin var!” Arkadaşım dileğim olmasa ne diye fala baktırayım? Hem senin dünyadan haberin yok. Bak o fincanın içine. Bir değil birçok dilek var. Bir tanecik dilek için fal kapatır mıyım ben!
-Ah! Geliyor işte: “Uzun uzun yolların var. Bak şu kapalı ama diğerleri açık!”. Tabi o kapalı, inşaat için temel kazıyorlar oradan geçilmiyor. Diğer taraflardan yolu uzatarak işe gidiyoruz her gün.

Ama bana şunları söyleyebilir:
Şöyle ayaklarını uzatıp dinlenebileceğin bir tatil gözüküyor!” (Süper)
"Hatta böyle biraz ormanlık bir yer ama denizde var..” (Duble süper)
“Son derece romantik bir yer.” (Eh…)
“Sabahtan akşama kadar TRT FM dinleyebiliyorsun…”
İstediğin kadar dondurma yiyorsun ama kilo almıyorsun. Bedenin o kadar sağlıklı!” (Çok güzel... Devam…Devam…)
“ Çocukların hiç tartışmıyor. Güzel güzel anlaşıyorlar…” (Ay… İnşaallah!)
“ Kız sana büyük ikramiye çıkıyor!” (Allah mı söyletiyor sana, canım benim yaa!!!)

Fal dediğin böyle olur arkadaş. Bunları söylesin yeter. Bundan fazlası bünyeye zarar.

        Sevgiyle kalın J)

Not: aşırı sıcaklardan dolayı beyin pekmez kıvamında olduğu için affınıza sığınıyorum  J)


(Kemer Ateş -Yalı'da akşam kahvesi. Fal gerçek yani:-))
What that friend! I drink coffee ... I prefer Turkish coffee ... Keep my food taste is so simple, I would prefer a little sugar occasionally come ... Naturally it will meet cup and platter, that the fortunes will be closed!
He will baktırıl fortunes friends!   But I see it every fortunes, but also because I do not want. I do have criteria by myself:
-That "Did I say three days, three months, I say ..." I will extend, what will happen: "On July 18 ......." She says.
- "Such as Rooster, such as beef have a vow" not well. Another cock, veal other. Keep the weight, everything up to the different lifestyle. I look up at you fortunes, but to distinguish between the rooster and the calf! (cık! cık! cık!)
-Both What sacrifices? I do not know until you're in the fortunes of my vow committed, right? So, it is dedicated this sacrifice in the spirit world? Repent repent !!
- "Bubbled for you!" Will be! No! Morning pads  correcting dust has escaped is dust to dust ...
- "Someone is pulling you. Such two-three head-talking behind your back ...... "will be! My friend, you know, on the bus or somewhere in everyone's face, sitting facing each other or not. do not talk and walking on the road but also people walking behind the others! Me to say such things.
- "I have one. Such follow you where you go .... "Do not tell me that either. If you know so much. Tell a friend you are to follow the fortunes behind my back. The roads are wide, so walk side by side.
I was nervous-that "you've got a wish!" What would I get that looked fortunes if I wish my friend? And you do not know about the world. Look it into the cup. There are not a lot of hope. I turn the fortunes for a particle wishes!
-Oh! Coming here: "You have a long long way. Look at closed but others open! ". Of course it off, they are digging the foundation for the construction does not move from there. We're going to work every day by extending the road from the other side.
But he knows to say:
"He seems to be a holiday where you can relax stretched their legs!" (Super)
"There is such a place, but a little wooded sea .." (double super)
"Extremely romantic place." (Well ...)
"TRT  FM can listen to morning till night ..."
"You eat ice cream as you want but you do not gain weight. Your body is so healthy! "(Very nice ... more ... more ...)
"Children can not discuss at all. Wonderful along well ... "(Moon ... God willing!)
"She comes to you a bonus!" (God is saying to you, my dear duh !!!)
Friends would like you to look at coffee fortune. You tell them enough. It hurt more than the body.
Stay with love   J)
Note: I beg your pardon because it is the consistency of molasses brain due to warm weather   J)