Cesky Krımlov Hadi bir masal anlat bana :-))


Cumartesiden salıya günler ne kadar çabuk geçiverdi. Bu sabah Hotel Golf’ten ayrılıp, Viyana’ya hareket ediyoruz. Üç sabahtır bekliyorum, kuş sütünü temin etmediler… Bu oteli hiç sevmedim… Şaka şaka… Hiçbir şeyden memnun olamayanlara iğne ucu göstereyim dedim  J)


    Otele geldiğimizde dikkatimizi bu küçük cam şekerler çekmişti. Ayrılırken alırım dedim ama unuttum. Sağ olsun Hande almış, onun hediyesi… bu sabah 7:30 da hareket ediyoruz. Yolumuz epeyce uzunmuş!!! Yol boyunca geçtiğimiz yerlerin güzelliğini anlatmak imkânsız.  Yeşilin binbir çeşidini kelimelere sığdırmak… Gökleri delecekmiş gibi uzanan ağaçları… Atları, koyunları… O alev alev yanan gelincik tarlalarını… Arabayı durdurup fotoğraf çekemedim ya… İçimde ukdesi kaldı!





      


How quickly it has gone so days from Tuesday to Saturday. leave this morning at the Hotel Golf, we are moving to Vienna. I've been waiting for three in the morning, they did not provide a bird's milk ... I love this hotel no joke ... joke ...Let me show you pinpoint who are not satisfied with anything I said  J)
When we arrived at the hotel it drew our attention to this small glass candies. I said I get leave, but I forgot. get he right has taken Hande, his gift ... We are moving this morning, 7:30. We have quite a long way !!! impossible to describe the beauty of the places we passed along the way. words to fit the thousands of varieties of green ... like going to the heavens del extending trees ... Horses, sheep ... He blazing fields of poppies ... I just could not stop the photo ... I'm inside of me!

    






     Cesky Krumlov… Nasıl ki Karlovy Vary’ye aşık olup orada yaşamak istediysem; burada “ölümsüzlüğün” ilacını bulup sonsuza kadar kalmak istiyorum. Çaresi var mı doktor???

   Rehberimiz bizi “tatlı bir yokuş”  diye tabir ettiği bana göre düzayak bir rampa çıkıyoruz. İşte o zaman vuruluyorum! Nasıl güzel, benzersiz bir güzellik… Ayağınızın altında uzanıp kucak açmış olan şehir bir ters laleyi andırıyor …  İçinden geçen suyla, aşkla dans ediyor! Ben bu kente aşık oldum!





      Cesky Krumlov ... How the Karlovy Vary'y to fall in love and if I want to live there; where "immortality" to find the drug you want to stay forever. Is there a cure doctor ???
    Our guide us "a sweet hill" which he terms them off a ramp Walk in me. That's when I got shot! How nice, a unique beauty ... resembles an inverted tulip, who held the city lie beneath your feet ... Through the last lap with water, to love dancing! I fell in love with this city!



         Duvardaki  tarihi bir güneş saati.

        A historical sundial on the wall.





























Köprülerin üzerinde, meydanlarda  Hz. İsa’nın çarmıha gerilişini gösteren heykeller yerini almış…  
       
On bridges, squares Hz. Jesus took the place of statues showing the crucifixion ...       













      Kaleden şehir manzarası ne kadar güzelse, şehirden kaleyi seyretmekte o kadar keyifli…
       

How güzelse city views from the castle, the castle of the city so enjoyable to watch ...










Paskalya yumurtalarının işçiliği muhteşemdi. 

Crafting of Easter eggs was amazing.






Ağaç oymacılığı örnekleri de çoktu. Bu oyma ağacın boyu Teo’mun  boyu kadar. Yani 1.30-1.35 cm. kadar.
Buradaki ferforje kuşların gövdesi taşlardan oluşuyor.


Examples of wood carving was too. This carving up the length of the tree's height Teo. So 1:30 to 1:35 cm. until. The body of wrought iron bird here is made of stone.



Suyun ve yeşilin güzelliğini hangi kelimeler tam ifade edebili ki?


Which words the beauty of water and green that can fully express?



       Ağaçların altında, yorgunluğunu atmaya davet eden bu banklar nasıl? “Gel, uzan şöyle.  Hayallere dal. Bak hayat ne kadar güzel.” demiyor mu?


     Under the trees, how these benches inviting you to relieve your stress?   "Come, lie down. Dreaming of. Look how beautiful life. "do not say?



      Peki bu yanık pembe güller. Kokularını saklayıp yanımda getirmeyi çok isterdim.


So it burns pink roses. I'd love to see my side store and smell.

       



Ve… Masallar diyarından ayrılma vakti. Gökten üç elma düşş. Biri benim, ikincisi benim, üçüncüsü de benim! Belki birini paylaşırım, kim bilir???
Yaz bana doktor, ölümsüzlüğün çaresini yaz!

And ... it is time to leave the land of Tales. Three apples fell from heaven. One for me, my second, my third one! Maybe I'll share one, who knows ???
Write me a doctor, wrote the remedy of immortality!

        



www.youtube.com/watch?v=YY-U2r8BrWQ


Can BONOMO : Hikayem Bitmedi 

Bir hikâyem var
Bir hikâyem bitmedi
Yorgandan yastıktan
Kokusu gitmedi

Yaz bana ne yazarsan yaz doktor
Ağladım ağlamaklar yetmedi

Mutsuzum çok hastayım güldür beni doktor
Öldüm ama hayattayım tarifi çok zor
Çıkmaz bir sokaktayım gel bul beni doktor
Sanki çocuk yaştayım bana bilmeceler sor

Hava kapanır eser batıdan
Bir çocuk evine döner yatıdan
Soy beni sol baştan doktor
Al kurtar beni bu sıkıntıdan

Mutsuzum çok hastayım güldür beni doktor
Öldüm ama hayattayım tarifi çok zor
Çıkmaz bir sokaktayım gel bul beni doktor
Sanki çocuk yaştayım bana bilmeceler sor

Bitince kara kışlar
Ulaşır ona mektubumla kuşlar
Dinince yakarışlar
Belki de yeni bir ömür başlar

Mutsuzum çok hastayım güldür beni doktor
Öldüm ama hayattayım tarifi çok zor
Çıkmaz bir sokaktayım gel bul beni doktor
Sanki çocuk yaştayım bana bilmeceler sor





Can BONOMO: My story is not over

I have a story
My story is not over
The pillow quilt
It did not smell

Summer doctor wrote me what you write
I cried tears were not enough

I'm so sick unhappy doctors make me laugh
I'm dead but I'm alive recipe is very difficult
Come find me dead-end alley'm a doctor
I'm old enough if children ask me riddles

Air closes the west work
He returns to a children's home from the yacht
Pedigree doctor left me from the beginning
Al saved me the trouble

I'm so sick unhappy doctors make me laugh
I'm dead but I'm alive recipe is very difficult
Come find me dead-end alley'm a doctor
I'm old enough if children ask me riddles

When finished, the black winters
Reach her letter with birds
Of prayer and religion
Maybe start a new life

I'm so sick unhappy doctors make me laugh
I'm dead but I'm alive recipe is very difficult
Come find me dead-end alley'm a doctor

I'm old enough if children ask me riddles


(to be continued)