Tatilden sonra hayat :((

Geçen hafta  çocuklar, hala ve kuzen ile birlikte 8 gün/ 7 gece "orta Avrupa" turuna katıldık. Çok güzeldi... İmkanımız olsaydı (malum iş güç durumları) Budapeşte'den tekrar geri turu başa saralım, başladığımız yerde Prag' ta bitirelim istedik. Öncelikle gezi programı çok güzeldi. Toplam beş ülkeyi kapsayan bir turdu. 
Fotoğraf çekmek spor sayılsaydı sanırım elemeleri geçebilirdik:-)) O fotoğraflardan da sırayla paylaşacağım kuşkusuz. Ama diğer postlarda... 


Bugün sadece giriş yapayım istedim, birde gece gece dilime dolanan bir şarkının; içimi acıtan, unutulur denilen hatıraları durup durup aklıma taşıyan sözlerini paylaşmak istedim:-((
Sevgiyle kalın:-))




Last week, the children , with still 8 days and cousin / 7 Nights " We attended the central European " tour .It was so nice...
 ... if we (known labor conditions) from Budapest 'm epileptic back to the beginning of the tour , we started in Prague ' t finish we wanted . First trip program was very nice. Total has a tour covering five countries. I think we could take pictures of sports was counted late qualifiers :-))


I will certainly share the order of the photos. But in other post ... I do today, I just wanted to entry , a sing-along with a nightly segment ; smoking hurts , memories , called forgotten stopping and I wanted to share my mind with the words : - ((
Stay with love:-)) 


Gökcan Sanlıman – Yaşım Tutmuyor Mutluluğa
 Üzerime üzerime geliyor yine bu duvarlar
 İki oda bir salon evime onca dert nasıl sığar
 Yüzümüze gözümüze bulaşmış hayat
 Kapıyı çekip arkama bakmadan gidesim var
Sordular gözlerimdeki karanlığın sebebini
 Yutkundum dedim havalardandır 
Sen de öyle mavi mavi bakma
 Zaten sırtımda dünya
 Dizlerimin üstündeyim
 Yaşım tutmuyor mutluluğa 
Saçım başım darmadağın
 Adım adım azaldım
 Dizlerimin üstündeyim
 Yaşım tutmuyor mutluluğa 
Bu şehir ki yalnızlığın başkenti
 Onun gibi benim de iki yakam bir araya gelmedi
Söz: Gökcan Sanlıman – Haluk Kurosman
 Müzik: Gökcan Sanlıman – Haluk Kurosman

My age does not hold happiness
These walls are closing in on me again
How often would say tens of two rooms a room in my house
our eyes smeared our faces life
I pulled open the door without looking back gides
They asked why the darkness in my eyes
Download weather, I said I gulped 
You look too blue to blue
Already the world on my back
I'm on my knees
My age does not hold happiness
I shattered my head hair
Step by step reduction
I'm on my knees
My age does not hold happiness
The capital of this city that loneliness
I also like that the two sides did not come together