Geçmişle Yüzleşmek:))




Geçmişle yüzleşmek..
Düşünüyorum da, geçmişte, geçmişimde bıraktığım bazı kişilerden özür dilemem gerekiyor. Yoo hata ben hatalı olduğum için değil. Ya da hatanın tamamen onlarda olmasından da değil. Yolun yarısında bırakıp gidenin ben olduğumu düşündükleri için. Tam olarak sebebi açıkça ifade etmediğim için. Açıklama yapmadan sessiz sedasız yollarından çekildiğim için... Evet, sen..
- Yıllar önce uzakta olduğun sırada, yazdığın mektupların yarıya yakınında "sana benziyor" dediğin tanımadığım o kişiden bahsederken kullandığın kelimeler. bana senin için yerimin zaten doldurulmuş olduğunun işareti idi.
Unutma: Kimse kimseye benzemez. Herkes eşsiz ve tektir. Hiç kimse bir başkasının muadili değildir.
 - Bir gün, zamansız bir gün diyelim… Ankara'ya geldiğimde otobüsten indiğimi eve haber vermem gerekiyordu. Telefon kulübelerine geldim. Sende oradaydın. telefondaki kişiye " tamam canım. Bende özledim “diyordun. Ben o anda senin arkanda olduğuma göre; konuştuğun kesinlikle ben değildim!
Unutma: Allah herkese iki göz, iki kulak,  iki el / ayak vs. vermiş. Ama bir kalp vermiş. İkinciyi sığdırmaya çalışırsan taşar.
 -Sen ise beni başkaları ile kıyasladın. Giyim, davranış, kullandığım kelimeler vs. Oysa ben, benim. Yukarıda diğerine yazdığım gibi: Her birey eşsizdir. Başkalarını eleştirenler, aynada önce kendilerine bakmalı. Çünkü; başkalarında gördüğümüz kusurlar aslında kendi eksik yönlerimizdir.
Sonuç olarak üçünüzden de özür diliyorum. Zamanında açıkça ifade etmediğim için. Açıklamak zorunda mıydım? Hayır. Sonuç değişir miydi? Hayır…
Arkadaş:
1-Hep sen haklı olamazsın.
2- Her zamanda ben suçlu olamam.
3- Hayat bildiği gibi akıyor. O akarken sen duramazsın
4- "pişman olurda bir gün dönersen geri" diye başlayan şarkı; sadece bir şarkı işte…Takılma...
5-Bir yaşam var... Bir ben varım... Gerisi hikâye.

Sonuç olarak en sevdiğim şarkı ne diyor biliyor musun:


Şimdi Hayat
Bir kadeh sessizlik doldurdum
Daldım gittim semaya
Güz geçti bahar geçti derken
Bir gün daha görsek ne ala
Dünya derdi sarmış dört yanımı
Yaşamayı öğrenemedim hala
Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin
İsterse vursun geçsin
En bilindik yalanlarından
Bir yalan seçsin gelsin
Ben bu yolda tekrar yürümem
Artık buralardan geçemem
Ben bu yaştan sonra ne karakaşa göze
Ne de selvi boya hiç gelemem ayy
Her kadehte bir yıldız tuttum
Söndürdüm avuçlarımda
Koşarak kaçtım güya çocukluğumdan
Büyümeyi öğrenemedim hala
Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin
İsterse vursun geçsin
En bilindik yalanlarından
Bir yalan seçsin gelsin
Ben bu yolda tekrar yürümem
Artık buralardan geçemem
Ben bu yaştan sonra ne karakaşa göze
Ne de selvi boya hiç gelemem ayy
Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin
İsterse vursun geçsin
En bilindik yalanlarından
Bir yalan seçsin gelsin
Ben bu yolda tekrar yürümem
Artık buralardan geçemem
Ben bu yaştan sonra ne karakaşa göze
Söverim gelmişime geçmişime
Söverim gelmişime geçmişime
Söverim gelmişime geçmişime ayy.
Söz: Tuna Velibaşoğlu, Haluk Kurosman
Müzik: Tuna Velibaşoğlu
Soloist:Seksendört
Sevgiyle kalın:))
 
 To confront the past ..
I think about the past, I have to apologize to some people I left my history. Ohh, error not because I was wrong. Or the fact that they not fault entirely.
The outgoing stop halfway because they thought I was. Exactly the reason for not clearly stated. Description yapmadann I quietly withdrew from the road ... Yes, you..
 - Years ago, in you're away, nearly half of the letter you wrote "It looks like you," I know you said the words that you use when talking about people. To me it was a sign that my place was already filled for you.
Remember: Nobody is unlike anyone. Everyone is unique and single. Nobody is someone else counterpart.

- Someday, someday let's timeless …When I got off the bus that was supposed to come to Ankara home news. I came to the phone booth. You were there in you.
the person on the phone, "Well, my dear. I miss I said," you were saying. I was by myself in that moment behind you; I certainly did not talk to you!
Remember: two eyes of God to everyone, two ears, two hands / feet, etc. Gave. But he gave him a heart. Trying to fit a second stone.
-You Compared me with the others. Clothing, behavior, words, etc. I use. But I, my. As I wrote above the other:  Each individual is unique. Those who criticize others, they should look at themselves in the mirror before. Because flaws we see in others is actually missing is our own direction.
As a result, your apology, I wish the three of us. I time to articulate. Do I have to explain. No. The result was changed ? No.
Friend:
1-Always you can not be justified.
2- Every time I can not be guilty.
3- As you know life is flowing. He pours you can not stop.
4. "If you go back someday at will regret," he began singing; Installing only one song here ...
5-We have a life ... I am one ... the rest is history.

As a result, you know what my favorite song says:

Life Now
“I filled a glass of silence
I went branches to the skies
then it was passed late spring Fall
What a day get more game
that swept the world worry about my four years
I could still learn to live
Now you want to give life with flowers
If you want to get shot now
one of the known lie
Choose to give a lie
I walk this way again
Now I can not go from here
After this age what I afford to Karakas
What I can not ever paint the cypresses
I held a star in every glass
I put my palms
I ran my childhood supposedly ran
I could still learn to grow
Now you want to give life with flowers
If you want to get shot now
one of the known lie
Choose to give a lie
I walk this way again
Now I can not go from here
After this age what I afford to Karakas
What I can not ever paint the cypresses
Now you want to give life with flowers
If you want to get shot now
one of the known lie
Choose to give a lie
I walk this way again
Now I can not go from here
After this age what I afford to Karakas
I'm cursing the way to my past
I'm cursing the way to my past
I'm cursing my past the way to oops
Lyrics: Tuna Velibaşoğlu, Haluk Kurosman
Music: Tuna Velibaşoğlu
Soloist: Seksendört
Stay with love:))