Hadi, bugün bunu dinleyelim..



Bahar yağmurlarında ıslananlara... bir selama kucak açanlara... yokmuş gibi davrananlara... sebepsiz küsenlere... her şarkıda kendini bulanlara... düşünce gülenlere... ee düşene gülenlere... yüreğiyle sevenlere... gülü dalında sevenlere... çiçekte neymiş diyenlere...arkadaşına ömrünü adayanlara... kalabalıklarda kaybolanlara... ıssız ormanlarda huzur arayanlara... kumsalda ayak izini bırakanlara...bir bardak suda fırtına yaratanlara... bir fincan kahvenin keyfini paylaşanlara... kırk yıllık dostlukları yaşayanlara...yirmi dakikada adını unutanlara.... bir selamı çok görenlere...  sevdaya düşenlere.... aşkı "kara toprağa" gömenlere... gidenlere... gelenlere... dönenlere.... her şeyi bilenlere... bırakıp
gidemeyenlere... sevenlere... sevmeyenlere...  severmiş gibi görünenlere... uçan kuşlara... kaçan fırsatlara... kara kışta yananlara... yaz sıcağında donanlara... vapurda püfür püfür keyif çatanlara... pastayı götürüp, bitter yedim diyenlere... Fenerbahçe'lilere... şampiyonluğu kutlayanlara... siyah/beyaz takılanlara... "bize her yer.." diyenlere... fanatiklere... sportmenler...  her meslekten çalışanlara... emekçilere.... emekleyen bebeklere... annelere/babalara...arayanlara... soranlara... sen ara diyenlere... hesap soranlara... hesabı sorulacaklara....kısaca....sana...bana...ona..
Birde içinden geldiği gibi, korkmadan, utanmadan 
"Seni Seviyorum" diyebilenlere...






Sevemedim Kara Gözlüm 

Sevemedim karagözlüm
Seni doyunca
Hep kıskandım seni elden
Yıllar boyunca

Kuşlar gibi ikimiz bir
Yuva kuralım
Ayırmasın mevlam bizi
Ömür boyunca

Aramıza kimse
Gelip girmesin
Ayırmasın mevlam bizi
Ömür boyunca

Bana cefa ediyorlar
Bilmem nedendir
Benim korkum senden değil
Kaderimdendir

Herkes bana deli diye
Gülüp geçiyor
Senin aşkın beni karagözlüm
Deli ediyor

Aramıza kimse
Gelip girmesin
Ayırmasın mevlam bizi
Ömür boyunca