Bugün "Günün şarkısı"..




Bugün sevgi dolu, neşe dolu, umut dolu bir gün olsun.. Bugün benim günüm olsun...
Bugün senin günün olsun...
Bugün hayatın tadını çıkaranların günü olsun...





Bugün taaa yüreğinin en derin yerinden seven (kimi yada neyi, farketmez) gönüllerin günü olsun...
Bugün, grçekten inanarak " Bugün benim  kalan ömrümün ilk günü.." diyenlerin olsun..
Bu şarkıda hepimizin olsun...




https://www.youtube.com/watch?v=fECkP4Ad3m0



Senden Başka.

Benden sorsan ummanlardır derdim
Hani gözlerin var ya

Bülbülleri susturup dinlerdim

Tatlı sözlerin var ya


Katmer katmer gül açar gönlümde

Hani gülüşün var ya

Daha mutlu olamam ömrümde

Beni öpüşün var ya


Senden başka, senden başka

Gözüm görmez hiç kimseyi

Senden başka, senden başka

Duyamam ben hiç kimseyi


Senden başka, senden başka

Sevemem ben hiç kimseyi

Senden başka, senden başka

Olamam senden başkasıyla


Dizlerim titrer sen görününce

Hani o gelişin var ya

Aklımdan çıkmaz bütün ömrümce

O çapkın gülüşün var ya


Bir ilkbahar yağmuruydu sanki

Ardından güneş doğar ya

Yaktı bir ateş gibi inan ki

O kor dudakların var ya


Senden başka, senden başka

Gözüm görmez hiç kimseyi

Senden başka, senden başka

Duyamam ben hiç kimseyi


Senden başka, senden başka

Sevemem ben hiç kimseyi

Senden başka, senden başka

Olamam senden başkasıyla..