Başımız sağolsun...


Bizimkisi bir aşk hikayesi' ydi. Yıllar yıllar önce O hayatımıza gitarıyla girdiğinde gecelerimizi aydınlatmış, aşk bayrakları açtırmıştı. Başı boş saatlerde, Bazen hayaller kurarım, bekle gülüm diye diye bizi kendisine bağladı. Arkadaşımızla limoni olduğumuzda Beni anlamadın ya... derdik. Umutlarımızın işareti bir kuş uçur'du.. Esmer günler, canım sıkılıyor, eyvah, emrin olur, gözlerinin hapsindeyim, anla halimden, kar taneleri, gönül sayfam...  Öğrencilik dönemimizin eğlencesinde, hüznünde, hasretinde şarkılarla bizimleydi: Gurbette akşam, Allah'ım neydi günahım, anla halimden, odalarda ışıksızım, yemin ettim,mor menekşe... Aşkımızın,sevgimizin küçük işaretleriydi şarkıları: Sarı şekerim, mavilim, sarı saçlarından sen suçlusun, sen mühimsin, alınma ağlıyorsam, ay dolunaydı, şikayetim var... O'nun şarkılarıyla dans ettik, eğlendik, aşık olduk, dostluklarımızı pekiştirdik, güldük, ağladık, hayatta tadılabilecek her duyguya bir şarkısı ile ortak oldu. Bugün hep karanlık, kara saplantım, nar tanem, seni seviyorum... Alınma ağlıyorsam, bugün canım sıkılıyor canım... Bugün sana veda günümüz...
Yine odalarda ışıksızız... 
Yine odalarda ışıksızız...
Yine odalarda ışıksızız..

Allah gani gani rahmet eylesin..