KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI...


Küçük mucizeler dükkanı: Lydia Hoffman; Kanserle mücadele ediyor. "Bir yumak mutluluk" dükkanının sahibi.   
Jacoquelin Donovan; oğlu, kocası ve gelini ile sorunları ile baş etmeye çalışıyor.                        Carol Gırard; Tedavilere rağmen çocuk sahibi olamayan bir kadın..                                               Alix Townsend; Kimsesiz bir kız. Sorunlu bir ev arkadaşı ve baş etmesi gereken sorunlar..  




" Uzun saplı kırmızı bir gülle kapımın önüne gelene kadar beni gördüğünden emin olamamıştım.Aldığım karara rağmen el sallamaktan kendimi alamadım. Brad de bana göz kırptı. Ön kapıyı açıp içeri girmesine müsaade ettim.
                  "O gül benim mi?" diye sordum.                               "Ücretini ödersen senin olur."                                   "Ücreti ne kadarmış?"                                           Brad sırıtarak "Bir öpücük," dedi "İki de olabilir."