İYİ Kİ GELDİN...


 İyi ki geldin, Kar tanelerinin bir bildiği var, Melekler korusun ve Öksüzler treni... Kendime yeni yıl hediyesi aldığım kitaplarım. İyi ki geldin ve Melekler korusun Debbie Macomber'in daha önce yayınlanmış kitapları. Ama onları bulamamıştım, sipariş vermiştim; ancak elime ulaştılar. Çok güzel kitaplar. Debbie Macomber'in kitaplarını seviyorum. Oldukça akıcı bir dili var. Sıkılmadan, bitsin artık demeden okuyorsunuz. 




Kar Tanelerinin Bir Bildiği var, yazarın 2015 yılına bir hediyesi.. Onuda tüm diğer kitapları gibi kısa sürede okudum...



Christina Baker Kline'in Öksüzler Treni ise bambaşka bir kitap. Baştan sona neredeyse soluksuz okuduğum kitabın sonunda ise (ayıplamayın) gözlerimin yaşarmasına engel olamadım. 



Kitapta New York'taki çocuk esirgeme kurumunda kalan kimsesiz çocukların bir trene doldurularak başka şehirlere götürülmesi, işçi, çocuk bakıcısı vs. gibi kullanılmak üzere sözde evlatlık olarak verilmelerini anlatıyor. 
Aslında Romanın iki kahramanı var: Vivian ve Molly.. Vivian, 1929 yılında öksüzler treni ile yaşadığı şehirden başka bir şehre götürülüyor. Birden fazla eve evlatlık olarak veriliyor... 
Molly, 2011 yılında son verildiği ailenin yanında yaptığı bir hata nedeniyle sosyal hizmet cezası alıyor. Ve bir şekilde iki öksüzün yolları birleşiyor..







Uzun zamandır okuduğum ve beni etkileyen bir kitap, okumanızı tavsiye ederim. 






Ve bugün okumaya başladığım kitabım, Melekler Korusun.. Noel zamanı başlayan bir hikaye... Bakalım nasıl bitecek? Merak ediyorum. Sonra Metin Hara' nın Yol'unu almak istiyorum. O kadar çok kitap var ki "elimdekiler bitsin alacağım" dediğim... Aklımda hepsini sıraya koydum. İnşallah... Ne diyeyim "Allah, aklıma, gözlerime ve tüm bedenime sağlık, evime ve cüzdanıma bolluk-bereket versin. Amin!"        Sevgiyle kalın, kitapsız kalmayın:)