HAYIRLI CUMALAR....

         


Canım kızım... Canım oğlum... Siz ikiniz hayatım boyunca aldığım en değerli hediyesiniz. Siz, yüreğimin iki ayrı parçası... Bir araya geldiğinizde tamamlanan kalbim...Yaşamak ve sevmek için sebebim... Yalnızca bana verilen ama tüm evrene ait en değerli iki parça...Sizinle gülmeyi seviyorum, arada kızmayı, susmayı, koşmayı belki bazende sakin
sakin oturmayı.. Sizinle çocuk olmayı seviyorum, gülmenizi, arkadaşlarınızı, kavgalarınızı, coşmanızı.... Sabahları sizinle güne uyanmayı, az-çok Allah ne verdiyse iki lokmayı paylaşmayı... İtiş-kakış kardeş kavgalarınız arasında penceremize konan güvercinleri birlikte beslemenizi... Gün sonunda eve dönüşte sıcacık yüreğinizle sarıp sarmalamanızı..
Siz bana hayatın en güzel armağanısınız..Kimseyle paylaşamayacağım, asla vazgeçemeyeceğim iki değerli varlığım.. İyiki varsınız, iyiki varsınız...
Canım kızım...Canım oğlum...
Seni / sizi seviyorum.