Yelkenli:))


Hani sıcak bir günde deniz kenarında şezlonga uzanırsınız . Uzatırsınız ayaklarınızı. Elinizde bir bardak (benim tercihim her zaman yaz-kış çay olur, sizi bilmem). Hafiften sevdiğiniz şarkılar çalınıyor. Elinizde zevkle okuduğunuz bir kitap.  Debbie Macomber ya da Agatha Cristie benim tercihim . Arada aklınız çalan şarkıya kayıyor .Yaşar'dan "Aldanırım", Sezen Aksu'dan "Arkadaş", ya da Soner Arıca'dan "Tanrı misafir" elimdeki her işi bıraktırır bana! . Kitabı bırakırsınız, şöyle hafiften göğsünüze bastırırsınız. Gözlerinizi kapar şarkının bitmesini beklersiniz "bitmesin n'olur" diyerek. Sonra bir bakarsınız denizde bir yelkenli...


Hiç size de  öyle olur mu? Yelkenli benim için tıpkı gökyüzünde süzülen uçaklar gibi özgürlüğü simgeler. Düşünürsünüz "oh! ne güzel, özgür, mutlu, huzurlu!".
Peki, yelkenlide olan ne düşünür acaba denizin ortasından kıyıya bakarken? "Oh be! Ne güzel özgür, mutlu, huzurlu geziyorum." mu der? Yoksa: "Ya su alır batarsa, ya fırtına çıkarsa, ya benim en sevdiğim şarkıyı şimdi onlar orada dinliyorsa?...."

Bugün hava ılık. Bayağı bayağı ılık.. 
Biraz nevrim döndü sanırım.

Sevgiyle kalın:))

Hemen bir değişiklik yapıyorum. Ve artık hep söylediğim gibi veda ediyorum: 

Sizi/seni seviyorum:))



Resim Google'den alıntıdır.



Behold, you lie on a lounger by the sea on a hot day. You extend your leg. A glass in your hand (my choice is always summer and winter tea, you know). Mild playing your favorite songs. You have a book you are reading pleasure. Debbie Macomber, or my choice of Agatha Christie. You played the song together without shifting your mind .Yaşar "Aldan" Sezen Aksu "Friends", or Soner from Arıca "guests of God" every job quit me of my hand! . You leave the book, as you push your chest slightly. Wait until you close your eyes and sing "What about the end you are saying". Then you take a look at a sailboat at sea ...

Has it ever happens to you, too? Sailing symbolizes freedom filtered just like airplanes in the sky for me. You think, "Oh! What a beautiful, free, happy, peaceful!".

Well, I wonder what to think when looking at the middle of the sea, the shore in sailboat? "Oh, man! What a beautiful free, happy, peaceful hang around." Does he say? Or: "What is the water goes down, or if a storm or if there listening to my favorite song they now? ...."


Today it's warm. .. 
I guess some kind of turned quite pretty warm.


Stay with love:))

I'm making a change immediately. And now I say farewell, as I always say: 

you / I love you :))